Resultaten week 16!

Het heeft wat energie gekost, maar ik heb de draad weer opgepakt. Ik eet weer gezonder, ik snoep minder, dus het gaat de goede kant op. Het kan nog wel beter, want ik track nog niet al mijn eten. Ik denk zodra ik me weer meer richt op mijn macro's de resultaten waarschijnlijk ook weer beter worden. Dat is een kwestie van doen!

 

Ben je benieuwd wat mijn resultaten van deze week zijn? Lees dan snel verder!

Ik ben blij dat ik weer beter op mijn voeding let. Gezonder eten geeft toch meer energie en als je eenmaal stopt met alle extra's merk je snel dat je er ook geen behoefte meer aan hebt. Ik heb ook het idee dat de Detox Thee van Tastea zijn werk doet. Het lijkt dat ik minder honger heb, wat fijn is. 

 

Hoeveel ben ik afgevallen?

 

Deze week ben ik 0.8 afgevallen.  Er is nu totaal 12.5 kilo af. 

 

Qua centimeters ben ik het volgende kwijtgeraakt:

Buik: 0 cm

Taille: 0 cm 

Benen: 0 cm

 

Totaal ben ik qua centimeters kwijt:

Buik: 19 cm

Taille: 12 cm 

Benen: 10 cm

 

De vakantiekilo's zijn er in ieder geval af, nu nog die laatste kilo's. De laatste loodjes wegen het zwaarst en dat is ook echt zo. Het lijkt alsof ik niet verder kom en die laatste kilo's er maar niet af willen. Maar dit ligt natuurlijk ook aan mijn eetgedrag. Grote kans dat als ik weer beter op mijn macro's let ik wel mijn doelen ga bereiken. 

 

Heb ik honger gehad?

 

Ik heb de eerste dagen van de week echt even honger gehad. Dit waren duidelijk de afkickverschijnselen van alle suikers van afgelopen week. Ik heb vorige week nauwelijks op mijn voeding gelet en at beduidend meer calorieën op een dag. Ik at wanneer ik trek of honger had. Deze week heb ik me weer gericht op 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes. De maaltijden en tussendoortjes waren gezond, dus het was ook niet gek dat mijn lichaam dacht van : hallo eten waar blijf je nou? Gelukkig is dit altijd maar een paar dagen en raakt je lichaam daarna weer gewend aan de nieuwe levensstijl.

 

Heb ik gesmokkeld?

 

Zoals ik al zei ik heb mijn eten niet bijgehouden in myfitnesspall, omdat ik er gewoon niet aan gedacht heb. Dus ik weet niet exact wat ik per dag op heb. Mijn ontbijt was vaak wel een schaaltje magere kwark of een shake, tussendoor een eiwitreep of fruit, de lunch bestond uit een salade of yoghurt en het avondeten varieerde. In de avond heb ik wel eens een ijsje op, maar alles met mate. Voor mijn gevoel heb ik dan ook niet echt gesmokkeld, maar wellicht als ik alles had bijgehouden dat het wel zo was.

 

Ik zit er aan te denken om weer met enige regelmaat een eetdagboek te delen. Dit is voor mij een extra motivatie en op deze manier geef ik jullie een kijkje in mijn eetpatroon. Zouden jullie dit leuk vinden?

Commentaar schrijven

Commentaren: 0