Resultaten week 18!

Het heeft voor mij persoonlijk wel geholpen om mijn zwakke momenten inzichtelijk te maken. Het is niet zo dat ik niet wist dat ik die zwakke momenten had, maar het is goed om erbij stil te staan. En vooral om te kijken hoe je die momenten kunt doorbreken. Dit heeft mij wel weer net even dat beetje extra motivatie gegeven. 

 

Heeft het ook voor mooie resultaten gezorgd? 

Gemotiveerd dat ben ik weer wel. Ik wil zo graag die laatste kilo's kwijt, zodat mijn broeken weer mooier zitten en ik hopelijk beter in mijn vel zit. Alleen op een of andere manier lukt het mij niet goed om ook echt de "koe bij de horens"  te pakken en mijn voedingspatroon goed in te vullen. Er zijn dagen dat ik echt te weinig eet en een dag later wordt dat dan weer gecompenseerd doordat ik makkelijk teveel eet. Dit is geen gezonde levensstijl. Nu moet ik wel toegeven dat afgelopen week een beetje hectisch was. Ik heb minder vaak zelf gekookt (ik stelde het doen van boodschappen ook alsmaar uit) en soms werd er eerder voor het gemak gekozen, dan het echt gezonde. Ook ben ik afgelopen weekend weg geweest met een vriendin. Ik heb niet op mijn voeding gelet. Beweging heb ik gelukkig wel voldoende gehad, maar alleen voldoende beweging is vaak niet voldoende om goede resultaten te behalen.  

 

Hoeveel ben ik afgevallen?

 

Deze week ben ik 0.3 kilo aangekomen. Er is nu totaal 12.2 kilo af. 

 

Qua centimeters ben ik het volgende kwijtgeraakt:

Buik: 0 cm

Taille: 0 cm 

Benen: 0 cm

 

Totaal ben ik qua centimeters kwijt:

Buik: 19 cm

Taille: 12 cm 

Benen: 10 cm

 

Het is heel frustrerend dat ik niet echt verder kom. Jimmy zei: misschien is dat wel het juiste gewicht voor jou.  Maar dat geloof ik niet. In het verleden heb ik ook minder gewogen (en dan bedoel ik niet in mijn tienerjaren ;-) ). Ik weet dus dat het kan. Op mijn slankst woog ik zelfs ruim 10 kilo minder. Ik weet niet of ik daar nog heen wil en of ik dat überhaupt zou halen. Laten we eerst maar eens de laatste kilo's eraf krijgen. 

 

Heb ik honger gehad?

 

Dat valt eigenlijk reuze mee. Zelfs op de dagen dat ik relatief weinig at, had ik ook niet echt honger. Dus het is maar net wat je lichaam op dat moment nodig heeft. Ik merk wel dat ik wat vaker ongezond eet, dan heb ik namelijk makkelijker een bollere buik en ik heb ook altijd het idee dat ik meteen bollere wangen krijg! 

 

Heb ik gesmokkeld?

 

Zolang je niks bijhoudt is het geen smokkelen toch? Ik weet serieus niet wat ik op een dag binnenkrijg, maar zoals ik eerder al zei er zijn dagen dat ik echt weinig eet (denk aan een shake als ontbijt, tussendoor een eiwitreep, lunch een bak yoghurt, tussendoor fruit, normaal avond eten en weer fruit als tussendoor) of dagen dat ik teveel eet (mijn hoofdmaaltijden zijn dan normaal, het zijn alleen de extra tussendoortjes die ik dan pak). Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik op dit moment mijn eten niet track. Ik weet dat het de juiste stok achter de deur is. Misschien moet ik een stoppen met het alles zelf willen doen en hulp vragen!

 

Wat zouden jullie doen?

Commentaar schrijven

Commentaren: 0