· 

NBFM Fitjourney deel 2!

Vanaf nu zijn we echt gestart. Je zal wel denken dat zei je vorige week al. Dat klopt. Alleen vorige week heb ik mijn eerste sessie gehad met Kimberly. We hebben toen bepaalt wat mijn doelen zijn, die ik met jullie gedeeld heb. Ik heb toen mijn eerste workout gehad, om zo mijn startpunt te bepalen en Kimberly heeft een weekje meegekeken in mijn voedingspatroon. Ben je benieuwd hoe het is gegaan? Lees dan snel verder!

Afgelopen week ben ik gestart met de oefeningen van Kimberly. Vorige week zei ik al dat deze oefeningen niet heel zwaar voor mij waren. Afgelopen vrijdag heb ik dus nieuwe oefeningen gehad. En dat heb ik ook geweten ook. Zaterdag had ik een studiedag ingepland i.v.m. aankomende examens. Op een gegeven had ik even een break nodig en besloot ik mijn loopschoenen aan te trekken om even 10 kilometer hard te lopen. Na het lopen heb ik de nieuwe oefeningen gedaan van Kimberly. Tijdens het uitvoeren van de oefeningen merkte ik al dat ze zoveel zwaarder waren. Dat heb ik de dagen erna ook gemerkt. Ik had heerlijk spierpijn. Maar zoals ze zeggen no pain no gain! De komende weken zal ik deze oefeningen uitvoeren nadat ik heb hardgelopen. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten!

 

Zoals ik al zei heeft Kimberly een week meegekeken met mijn voedingspatroon. Ik heb een week lang mijn eten moeten invoeren in myfitnesspall. Dit was echt wel heel confronterend. Want wie mij al iets langer volgt weet dat ik die niet invul als ik wat slechter eet. Bewust heb ik afgelopen week ook even niets aangepast aan mijn voeding. Ik dacht ik kan wel "gezonder" gaan eten, maar dan heeft Kimberly helemaal geen goed beeld van mijn voedingspatroon. Nu kwam het toevallig heel goed uit dat we Jaimey zijn verjaardag hebben gevierd en daar nog heel veel slechte dingen van over waren. En op een of andere manier blijf ik altijd in een verjaardag hangen, dus heb ik ook meer broodjes, chipjes en taart op dan ik anders zou doen. Ik denk (ik weet het zeker) dat afgelopen week verre een van de slechtere weken was. Maar op deze manier konden we wel een mooi beginpunt nemen.

 

Gelukkig waren mijn hoofdmaaltijden over het algemeen goed, maar het waren de tussendoortjes die het ongezond maakten. Voor nu heb ik als doel gekregen om 1400 calorieën per dag te gaan eten. Ik moet deze calorieën zelf indelen. Wel heb ik natuurlijk richtlijnen gehad. Het is maar net hoe ik het inplan. Ik zou natuurlijk voor 1400 calorieën aan kroketten kunnen eten, maar daar bereik ik niets mee. Oké vermoedelijk ga ik wel afvallen door de hoeveelheid calorieën, maar ik ga er absoluut geen vet mee verliezen. Ik moet nu zorgen dat ik mijn calorieën zo slim mogelijk in deel, zodat ik voor mijn gevoel zoveel mogelijk kan eten. Kimberly gaat dan wederom weer meekijken en we zullen het vervolgens meer gaan aanpassen naar mijn macro's. Maar voor nu wil ze eerst eens zien hoe ik mijn eten zelf ga indelen. Dit geeft mij echt wel motivatie. Ik heb na de sessie meteen mijn planning gemaakt en zoveel mogelijk gepuzzeld per dag. 

 

Nu komt het er weer neer op doorzetten. Ik weet dat de eerste dagen het zwaarst gaan zijn. Maar ik wil natuurlijk wel resultaten behalen. Dus we gaan er weer voor! 

Commentaar schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Margo (dinsdag, 07 november 2017 21:34)

    Dit gaat je lukken dat weet Ik zeker �